Legenda Realu Madrid Iker Casillas a Gerard Piqué se zúčastnili reklamní kampaně pro jednoho ze sponzorů La Ligy.
Iker Casillas a Gerard Piqué, bývalí hráči Realu Madrid a Barcelony a nyní mimo jiné ambasadoři La Ligy, se stali protagonisty nejnovější kampaně společnosti Uber Eats pro La Ligu s názvem „Objednejte si téměř vše“.
Níže uvedený klip společnost popisuje sloganem: „V Uber Eats si nyní můžete objednat téměř cokoli, kromě toho, aby váš tým vyhrál La Ligu….. My se do toho nepleteme ✋“. Naráží tím na argument z reklamy a odvěké debaty mezi fanoušky Realu Madrid a Barcelony o tom, co má větší hodnotu: Manita nebo evropské poháry?
En Uber Eats ahora se puede pedir casi casi de todo, menos que tu equipo gane @LaLiga… ahí no tenemos mucha mano✋ #UberEatsxLALIGA pic.twitter.com/yZlHsdWODR
— Uber Eats España (@ubereats_es) January 23, 2025
Casillas: Řeknu vám jednu věc, s Uber Eats je La Liga mnohem lepší. Mají všechno…
Piqué: Mají manity?
Casillas: No, podívej… Hovězí a jehněčí.
Piqué: A tyhle?
[Piquého gesto manita]
Casillas: Ale ty jsi otravný, kámo, opravdu….
Casillas: Ne, nemají. Nemají ani 15 uší….. stejně jako ty. Mají téměř, téměř všechno.
[Zvonek]
[Piquého gesto manita]
[Casillas upustí sošku manita; v pozadí komentátor: „Ostrý faul, co?“].
Piqué: Jsi na sebe pyšný?
Casillas: Velmi.
* – „Manita“ je doslova „malá ruka“, což odkazuje na vítězství o 5 gólů, ale také na pokrm složený ze zvířecích nohou. Na druhou stranu „orejón“, který Casillas zmiňuje, je název evropského poháru od slova „orejas“, což znamená „uši“, které lze vidět na trofeji Ligy mistrů. Pokrm „Orejón“ jsou sušené kousky vhodného ovoce nebo zeleniny.


